Förlåt tusen gånger om

Jag vet inte vad jag ska skriva mer än förlåt för den dåliga uppdateringen. Men under dessa veckor/dagar har en nära släkting till mig gått bort och samtidigt så har jag behövt säga hejdå till en person som betyder extremt mycket. Dessa två händelser gör att jag vill inget annat än att gråta och sova. Men jag ska också alldeles strax till sjukhuset för en undersökning så, jag finner ingen tid eller lust till skrivandet. Ni är allt fina som kollar in här på bloggen och läser, tack till er. Det betyder mycket att ni vill läsa och jag är så tacksam men just nu presterar jag inte bloggen först.

Fortsätt kolla in så lovar jag att samla ihop mig så jag kan fortsätta denna novell.

Ta hand om er & kram till er alla ♡



» gry

Åh, sådant är alltid lika tråkigt! Lycka till och hoppas du skriver snart, tycker berättelsen är sjukt bra :) om du orkar vore det as naice om du mejlade mig när nästa kapitel kommer ut. :)<3 x

Svar: Ja tyvärr är det så! Tack så mycket och det hoppas jag med. Det betyder så mycket att du läser och jag blir verkligen super glad över att du gillar novellen.
Har problem med min hotmail för stunden men om jag inte kommer in så kan jag alltid slänga iväg en kommentar på din blogg när nästa kapitel finns uppe, om det funkar? Ha det bra & kramis :)
fragilelove.blogg.se

2013-08-09 // 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback