Kapitel 15 - Before The Worst

 
Lyssna Här
 

Jag tänker inte på något och jag gör inget emot det heller. Det är tomt i huvudet, som ett stort vit stort rum utan frågor eller svar. Armarna och benen är svaga och någonstans i mitt medvetande vet jag att det som kommer hända är fel, det kommer ge konsekvenser som kommer förändra allt och ingenting. Mina läppar pressas ihop och jag påminns av de starka alkohol smaken som fyller min mun. Ögonlocken svajar till och jag inser hur jag är i det tillståndet då jag inte vet om jag är pigg eller trött.

 

Håret klibbar emot klänningen som är alldeles våt av de varma vattnet. Duschens kokheta vatten håller mig vaken men annars skulle jag troligen somnat till vilken sekund som helst. Men jag skulle absolut inte kunna somna nu, speciellt inte med Harry bakom mig som gjorde allt för att avleda mig in på andra tankar. ”Harry, please” Försöker jag försiktigt ännu en gång och vet att jag inte kommer kunna motstå hans läppar emot min hud utan att stöna till av njutning. Det gick inte att pressa undan honom, alkoholen hade all makt och fast jag inte ville erkänna det så gillade jag att ha honom så nära mig med hans händer över hela min kropp. Och om jag var ärlig så visste jag inte om det var jag själv eller berusningen som talade. Hans läppar var alldeles svala när dem snuddade emot min hud och jag kunde känna hans tänder skrapa emot försiktigt. Det var en sådan känsla och berörning som jag inte kunde få nog av.

 

”Ellie” Viskar han plötsligt och jag kan höra hans hesa mörka stämma genom ljudet av de rinnande vattnet. Harrys röst är ljuv och får min hud att knottra. Försiktigt stryker han sin hand över min midja och höftben innan han böjer sina läppar emot platsen bakom mitt öra. Allt han gör är mjukt, lättsamt och sakta - som om han tar väl tid på sig. Jag sväljer hårt och vill helst stå emot, men min vilja om att pressa bort de mjuka berörnigarna tonar snabbt bort. Vid det här laget är allt om Niall utsuddat ur mitt minne och Harrys läppar är det enda som kan fånga min uppmärksamhet.

 

”Ellie” Upprepar han ännu en gång emot min hud och jag särar på läpparna för att kunna ta ett djupt andetag. Jag vet inte hur länge han fortsätter kyssa min hals, nacke och axel men ännu en knapp åker upp och jag ger upp med att stå emot. Jag var full, trött och sugen - så klandra mig inte med andra ord. Det är som någon knäppt med fingrarna och jag snor runt i hans armar så våra kroppar pressas emot varandras. Mina trötta och förvirrade ögon möter hans stark gröna som visar tecken på iver och upphetsning. De lockiga håret är dyngblöt och klibbar i pannan och över sidorna av hans huvud. Jag granskar varje millimeter av de vackra ansiktet framför mig, de kyssvänliga läpparna i ljusrosa, de gröna ögonen och mörka bruna håret. Han var oemotståndlig med andra ord. En stark doft av rakvatten och mint fyller mina näsborrar. Ett litet leende rycker i hans mungipor men jag avbryter det leendet med pressa mina läppar emot hans.

 

Harry blir förvånad över de plötsliga rörelserna men besvarar kyssen utan minsta tvivel. Kyssen är intensiv, hård och fylld med lust. Det är så annorlunda men samtidigt nytt och intressant, som ett experiment. Den här kyssen är inte mjuk eller passionerad, utan tvärt om. Harry slår sin arm runt min midja och placerar sin hand under min rumpa. Jag låter ett litet fniss lämna min mun och känner hans söta andedräkt emot mina svullna läppar. Kyssen tar aldrig slut och vi fortsätter tills andan for ur oss.

 

Inte minsta ord lämnar våra munnar utan vi är helt enkelt för upptagna. Harrys grepp om min rumpa blir allt hårdare och han vrider om mig så jag pressas emot kakel väggen bakom mig. Mitt huvud lutas bakåt och Harry står mellan mina ben. Han stryker sin lediga hand genom mitt blöta och toviga hår medan jag tvingar mig själv till att ta några djupa andetag. Det är lite snurrigt men en kick av energi har satt igång och känner det forsa genom kroppen. ”I want you” Stammar jag fram med en skrovlig samt hes röst och min kropp fylls med förväntan och iver. Harry låter sin hand slinka in under axelbandet och trär försiktigt av det över min axel och pressar sig närmare mig så min rygg slår i väggen. Jag tvingar mig själv till att ignorera smärtan som satt sig in i axeln. Man ville inte avböja något sånthär med en skada i axeln. Mina fingrar trasslas in i Harrys nackhår och den andra pressas emot hans bröstkorg som rör sig i takt med hans andning.

Jag flämtar till då utbuktningen i hans jeans trycks plötsligt emot min mage men han ler bara emot mina läppar nöjt över hur han påverkar mig.  ”Let's make this a little bit more comfortable” Mumlar Harry hest i mitt öra medan han omsluter sina fingrar om de andra axelbandet och låter klänningen falla ner från min axlar. Man märker av hans upphetsning och jag kan inte låta bli att känna mig en aning stressad. Klänningen faller till knäna och därifrån drar jag av mig den smidigt. Den skrynklas ihop av vattnet och jag skjuter undan den utan att ge den minsta blick.

Min kropp täcks nu av två små tygbitar, mina underkläder. I vanliga fall skulle jag ha haft händerna för ögonen av hur generat det var men nu var jag allt annat än generat, det var som om den känslan inte fanns. Jag kände mig inte självsäker men jag var fortfarande inte tillbakadragen, bara någonstans mittimellan. Vattendroppar forsar ner över min mage och lår medan Harry låter sin hand smeka mina höfter. Min andning ökar och blir häftigare och snabbare, som om jag inte kan kontrollera mig själv. ”Someone is a bit excited?” Mumlade Harry och höjer på ögonbrynen innan han sticker ner två fingrar vid min byxlinning. Jag sväljer ännu ett stön som bubblat upp inom mig pressar mina höfter emot honom. 

Det är som om jag inte kan få nog av hans närhet, som om jag måste ha honom nära mig. Min hand drar sig innanför den tunna bomulls tröjan och jag drar min hand över varje centimeter av vältränade muskler. Harry borrar in sitt ansikte emot min nacke och jag kunde känna hans andedräkt över min hals. Vattendroppar rinner längs hans kind och jag stryker bort dem med undersidan av min tumme.

Han masserar mina höftben mjukt och låter blicken fästas vid min nästan nakna kropp och ler. Jag fnissar bara och drar mina händer över hans varma bröstkorg och fäster dem sedan runt hans hals. Harry tar tillbaka sin hand runt min bakdel innan han lyfter upp mig och jag slår benen om hans midja för att hålla mig uppe. Våra läppar pressades samman och jag särade försiktigt på mina. Harrys tunga slinker in i min mun och jag känner hans varma andedräkt över mina läppar. Min kropp var uppe i varv och jag kunde inte sluta nu, jag ville ha honom och om detta förspel inte var över snart så visste jag inte vad jag skulle göra. Bh:n skav i ryggen och jag ville verkligen få av honom den där t-shirten nu.

 
 
 
 

 

Harry drar benet emot glasdörren och han kliver ut ur duschen med mig slingrad runt hans kropp. På någon sekund har han burit ur mig ur badrummet och jag känner hur min kropp dunsar emot den mjuka madrassen. Mina underkläder är våta och vattnet fläckar av sig direkt ifrån de torra lakarna. Harry drar tröjan över huvudet och sekunden därefter är han över mig. Mina ögon möter en vältatuerad överkropp. Fjärilar, citat och fåglar fångar min uppmärksamhet och jag stryker lätt över fjärilen som är rätt på hans bringa. Min kropp pressas snabbt ner igen och Harry är försiktigt med att inte lägga över all sin vikt på mig. Min bröstkorg trycks emot hans samtidigt som jag känner smekningar längs låren.

 

Våra läppar kraschar gång på gång emot varandra och varje gång är det samma pirrande känslor. Jag vilar mitt huvud emot madrassen medan Harry pressar bak mina armar över huvudet. Hans läppar jobbar sig ner ifrån mitt nyckelben och över min byst ner till mina min mage. Jag kniper ihop ögonen och stönar lågt för mig själv samtidigt som Harry tar god tid på sig med att få mig att njuta till hundra. Hans hand som varit placerade vid mitt lår pressar isär min ben och placerar sin hand alldeles nedan för mina mer intima delar. Jag trycker ihop min läppar och Harrys namn upprepas gång på gång i mitt huvud. I hela mitt liv hade jag aldrig velat ha något mer kändes det som, hans beröring var som en drog.

 

Min andning ökade och Harry viker ner kanten på mina trosor försiktigt och låter hans beröring sätta spel i mig. ”Harry-” Stönar jag fram mellan andetagen och han drar snabbt upp sin hand för att pressa ner min armar igen. Min hand glider ur Harrys grepp och jag putar försiktigt omkring han på rygg. Jag kommer överst och börjar ivrigt kyssa hans mage och neråt. Det är som kick som går igång och mina läppar arbetar långsamt och självsäkert över hans vältränade bringa. Min näsa andas in en stark doft av parfym och jag drar min vänstra hand över hans överarm. Jag sätter mig upp på hans ben och pressar ner knäna i täcket så hans ben är fångade mellan mina.

 

Mina händer placeras runt bältet och jag börjar knäppa upp det medan Harry fortsätter andas tungt över min beröring. Fingrarna omsluter sig runt jeans knappen och jag knäpper försiktigt och långsamt upp innan jag börjar dra upp gylfen. Under det tunna materialet kunde jag känna hans styva kön. Det bultar inom mig och jag böjer mig ner och placerar lätta mjuka kyssar längs boxer bandet. Min hand stryker sig på insidan av hans lår och ska precis slinka in innanför hans jeans. Men jag hinner inte längre innan en oväntad knuff får mig att trilla över på rygg igen och Harry är direkt överst men denna gång ser han inte upphetsad, ivrig eller nöjd ut – inte minsta lilla. Ögon är uppspärrade och munnen i ett rakt streck. Mina förvirrade men besvikna ögon möter hans blick som inte ger mig uttrycket av några känslor alls. Hade han nyss sagt nej genom att fösa undan mig? Ville han inte ha mig? Jag skulle ge det hela nytt försök och jag slog min hand runt hans hals men Harrys armar var snabbt runt min handled och han tryckte ner mig i sängen.

 

Långsamt skakade han på huvudet och lossade greppet om mig. ”This was a mistake” Viskade han plötsligt och därefter kunde jag inte känna hans kropp emot min. Jag var fortfarande borta över hur han reagerade och jag svalde hårt. ”I'm sorry” Mumlade han bara och reste sig upp. Harrys knytnäve dunkade in i väggen som fick det att eka lätt i rummet. Jag hävde mig upp med armbågarna och såg han storma ut genom rummet utan minsta blick över axeln, dörren slog igen och rummet överlades i en mörk dyster tystnad.

 

I hela mitt liv hade jag hatat folk som var otrogna. Jag förstod inte hur man kunde älska någon och sedan såra den på ett sådant grovt sätt. Men i denna stund insåg jag att lust kunde väcka så många känslor man trott inte ens exsisterade. När Harry stormat ut genom dörren och jag legat kvar där så hade jag förstått att dem personerna jag hatat i hela mitt liv, dem som svikit deras partner för någon annan – jag hade nu förstått att det jag precis gjort gjorde mig till en av dem.

 


Steeelt kapitel och tidsinställt. Sorry för de olika formerna som pressas och pressade, skriver det här mitt i natten så är alldeles för trött för att tänka klart.



Det var inte alls stelt, as bra! undra vad som kommer häända sen..

Svar: Haha bara liite, men tack så mycket och ja det kan man allt undra ;)
fragilelove.blogg.se

2013-07-18 // 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback